Monday, January 21, 2013

POTPOURRI KETUPAT & DOILY COASTER

Assalamualaikum,

Lama saya tak bersiaran (chewah) di blog ni.  Lately sibuk membantu sahabat crafter menganjurkan kelas kraf bagi newbies.  Di sini saya nak berkongsi beberapa informasi.  Di bawah ni ada gambar potpourri ketupat.  Ketupat wangi ni dihasilkan oleh salah seorang ank didik saya (golongan asnaf/miskin)  Bagi anda yang ingin membeli sambil beramal, blh sms/email saya seperti nombor di bawah.  


Yang ini pula projek terbaru saya utk bulan ini.  Warna warna pastel digabungkan utk mewujudkan suasana ceria tapi tenang.  Hanya RM 6 utk 1 set (3 keping)  Diperbuat dari foam dan tahan panas.  Saiz diameter 4 inci.

Untuk sebarang pertanyaan, sila sms saya di 019 6430260 atau email ke wattnerd@gmail.com.

No comments:

Post a Comment