Wednesday, January 30, 2013

MORE HOT HOOT HOOT


Lama tak menulis.  Kenapa?  Maaf ya, akhir akhir ni saya sibuk membantu suami membimbing kumpulan nasyid remaja di kejiranan saya.  Kumpulan ni baru ditubuhkan November lepas.  So, di kategori masih lagi bertatih.


Oh ya, saya BUKAN yg bertudung pink tu.  Saya tgh berdiri di BELAKANG kamera yang tgh snap foto ni :).

Ahli QAISARA (nama kumpulan anak remaja) membuat persembahan sempena Maulidurrasul 27 Jan 2013.

Kami diberi kepercayaan oleh Masjid Amaniah Kepong untuk membuka tirai majlis dengan persembahan nasid dari remaja kejiranan kami. Walaupun ada terkucil sana sini, tapi Alhamdulillah boleh lah dikategorikan sebagai NOT BAD lah setelah dibantu oleh 3 pemuzik yang berpengalaman.

Dalam kesibukan melatih, Alhamdulillah sempat juga saya menternak 40 ekor anak burung hantu potpourri ni :)  .  Hmm agak agak ada tak yang nak blaja cara "ternak"nya?




Untuk sebarang pertanyaan, sila sms saya di 019 6430260 atau email ke wattnerd@gmail.com.

No comments:

Post a Comment