Thursday, December 27, 2012

BENGKEL JAHITAN SARUNG KOTAK TISU FELT

Pernah rasa teringin nak jahit sendiri tak?  Atau nak buat macam ni untuk bagi hadiah?  Mungkin juga cadang nak jual sempena ramadhan 2013?
Saya akan ajar anda cara untuk buat kotak tisu dari mula sampai siap. 

Selepas kelas, anda sudah boleh buat untuk kegunaan sendiri/mengambil tempahan untuk tambah pendapatan, Insyaallah. 



















TARIKH: 27 JANUARI 2013


MASA: 9.00 AM - 5 PETANG 

LOKASI:  ALIMKIDS WANGSA MAJU, 67-1, Jalan 2/27F (aka Jln Wangsa Delima 5)KLSC, Wangsa Maju Sect.5, 53300 KL

PELABURAN: RM150.00 SEORANG (termasuk makan tengahari)

* BENANG, GAM, JARUM, FABRIK, TEMPLATE DAN MAKAN TENGAH HARI AKAN DISEDIAKAN.
* ANDA PERLU BAWA GUNTING SENDIRI UNTUK MENJAMIN KESELESAAN PENGGUNAAN.
* SEMASA KELAS BERJALAN, 100% TEKNIK JAHITAN TANGAN AKAN DIAJAR/DIGUNAKAN


Sila isi borang di link di bawah.

Saya akan beri maklumat pembayaran dalam masa 48 jam selepas menerima borang pendaftaran ini. Jika saya terlambat, itu mungkin kerana saya tidak dapat online disebabkan urusan keluarga.

Untuk sebarang pertanyaan, sila sms saya di 019 6430260 atau email ke wattnerd@gmail.com.

No comments:

Post a Comment